مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-19اقتصادي

خبر خوب| اورژانس بیمارستان خوسف هفته دولت افتتاح می شود


با توجه به پیگیری های انجام شده بخش اورژانس بیمارستان این شهرستان هفته دولت افتتاح می شود.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ تنها دو شهرستان زیرکوه و خوسف خراسان جنوبی هنوز از بیمارستان استاندارد برخودار نیستند که در هر دو شهرستان این زیرساخت بهداشتی و درمانی در حال احداث است.

هرچند که شهرستان زیرکوه یک مکان بهداشتی و درمانی که مربوط به تامین اجتماعی ست به عنوان بیمارستان این شهرستان در حال خدمات رسانی ست اما خوسف تنها شهرستان استان است که بیمارستان ندارد.

برای بهره مندی این شهرستان نزدیک به مرکز استان از بیمارستان نیز سال 92 کلنگ احداث آن به زمین زده شده اما منابع چطره چکانی تخصیص یافته به این پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان سبب شد تا با گذشت یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه مورد نیاز خوسف هنوز به اتمام نرسد.

اما باید این نکته را هم متذکر شد که به واسطه توجه ویژه دولت سیزدهم به دور از نگاه سیاسی به طرح ها و پروژه های ناتمام پروژه بیمارستان خوسف نیز در دستور کار برای اتمام و بهره مندی مردم این شهرستان از خدمات آن قرار گرفت.

آن طور که سیدعلی حسینی، سرپرست فرمانداری خوسف امروز به رسانه ها اعلام کرد: خدا را شکر با آغاز دولت سیزدهم تزریق اعتبارات و پیگیری های انجام شده از سوی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اورژانس بیمارستان خوسف هفته دولت افتتاح می شود

خبر خوب| اورژانس بیمارستان خوسف هفته دولت افتتاح می شود